sobota, 8 marca 2014

Moja pierwsza chibi ;3

Hej! Piszę z tableta, co nie jest zbyt komfortowe, ale chyba dam radę.
Przepraszam, że tak długo nie było posta, ale mamy szkołę i czasami po prostu nie wystarcza czasu.
Ostatnio ogólnie mało lepiłam, prawie cały dzień zajmuje mi szkoła, jak wracam o 19 do domu to jestem tak padnięta, że najchętniej od razu szłabym spać. No ale sama chciałam zapisać się do szkoły muzycznej, więc nie będę marudzić.
Niedawno ulepiłam swoje trzy pierwsze chibi. Dzisiaj zobaczycie tą najwcześniej ulepioną. Nie jestem z niej jakoś specjalnie zadowolona, ale.. początki zawsze są trudne. :)

Chibi ma ok. 6cm wysokości i została zawieszką, co widać na zdjęciu poniżej.


Macie jakieś propozycje na tutoriale, które mogłabym zrobić? ;)

A ja uciekam na X Factora. Papa! :)

3 komentarze:

  1. Prześliczna :3 Może tutorial na taką właśnie chibi? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak to pierwsza nie prezentuje się zbytnio, ale zła też nie jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna :) a tutorial na taką chibi? zdadzam się z Katt ;3

    OdpowiedzUsuń

.

.