niedziela, 16 lutego 2014

Gofr

Hej wam!
Więc pojawiła się prośba w komentarzu  by ulepić postać z anime, myślę że jeśli  zakupię się w lepszą modelinę i parę innych rzeczy zrealizuję tą prośbę, bądź też może Sylwia choć jeszcze o tym nie wie :D Jutro już idę do szkoły, dziś kończą mi się ferie... dziś trochę polepiłam i dam wam tutorial na gofra. Myślę że nie wyszedł mi najgorzej ale nie wyszedł też tak jak chciałabym. Przepraszam że niektóre zdjęcia nie mają dobrej ostrości ale coś mi się zaczęło robić z aparatem i nie chcę mi łapać często ostrości. Mam nadzieje że ktoś w ogóle będzie zainteresowany.

 1. Musimy ugnieść modelinę i zrobić mniej więcej takiej wielkości kulkę.



 2. Rozgniatamy kulkę na prostokąt, nie za bardzo.



3.  Ma to mniej więcej wyglądać tak. Szukamy zapałki, będę ona nam służyć do robienia dziurek w modelinie.


 4.  Robimy dziurki lecz nie za mocno dociskamy zapałkę, dziurki robimy w miarę równo. Ja robię 3 na 5 dziurek.


 5. Po skończeniu będzie wyglądać to tak.



6. Odcinamy nadmiar modeliny po bokach.



7. A oto już skończony gofr.



Ja zrobiłam dwa gofry i dodałam na nie plasterki pomarańczy :)

Jeszcze raz przepraszam że na wielu zdjęciach jest zła ostrość.

2 komentarze:

.

.