wtorek, 22 lipca 2014

Łowiczanka

Hej :3
Wakacje w pełni, aktualnie jest u mnie kuzynka, ale już 1 sierpnia wybieram się na Zlot. Nie mogę się doczekać! Dni mijają mi trochę leniwie, na opalaniu się, czytaniu, bawieniu z kuzynką.. No i koszeniu trawy xD a dzisiaj kąpałyśmy się w oczku wodnym, bo musiałyśmy poustawiać donice z liliami :D
No ok, a dzisiaj chcę Wam pokazać łowiczankę, którą ulepiłam wczoraj, a Julia lepiła syrenkę xd fajna zabawa była z tym, ale pracy dużo, szczególnie kwiaty były pracochłonne.



Pracę zgłaszam na wyzwanie do Kreatywnego Kufra.


A Wam jak mijają wakacje? ;)




4 komentarze:

  1. Wygląda całkiem fajnie. :D Powodzenia w Kufrze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci wyszła. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszła ci bardzo ładnie :D Powodzenia w Kufrze ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna i oryginalna. ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń

.

.