piątek, 4 lipca 2014

Kolejna chibi :)

Cześć ^^
Wakacje mamy, nareszcie! Jakie plany? :) Ja na razie żadnych oprócz planowanego Zlotu Fanów Ewy Farnej :3
Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną chibi, tym razem jakaś królewno-księżniczka czy coś xD się męczyłam nad nią ok. 4h.. ale chyba warto było, bo mi się podoba. I też cieszę się, że użyłam białej transparentnej modeliny, bo fajny efekt wyszedł po wypiezeniu. I w sumie zastanawiam się, czy z babeczek, donutów i gofrów nie przerzucić się właśnie na chibi, tutaj mamy o wiele większe pole do popisu.. ale to jeszcze zobaczymy.




Aaa, bym zapomniała! Zapraszam Was na mojego nowego bloga z opowiadaniem. Pierwszy rozdział już się pojawił, a kolejny.. noo, niebawem :)
http://ogien-i-woda.blogspot.com/

To lecę spać. Paa! :*

4 komentarze:

  1. Dla mnie głowa trochę niedopracowana, za to sukienka jest świetna. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się bardzo podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowita, zwłaszcza ta sukienka. Widać, że dużo pracy w nią włożyłaś :) Efekt przecudny :)

    OdpowiedzUsuń

.

.