niedziela, 26 stycznia 2014

Kolczyki part 1

Hej, hej!
I miesiąc bez posta.. i kombinowanie z wyglądem.. i zmiany, duże zmiany :)
Otóż.. niedługo do bloga dołączy nowa współautorka, mam nadzieję, że wprowadzi na nim trochę świeżości :)
U Was też tyle śniegu? Ja się w sumie cieszę, bo za tydzień mam ferie, to może na nartach trochę pośmigam :D
Ok, a dzisiaj mam dla Was pierwsze torcikowe kolczyki.. polepiłam ostatnio, i mam tych rzeczy parę :D

Z ziarenkiem kawy

I z czekoladową polewą oraz posypką

PS. Jak podoba Wam się nowy wygląd bloga?

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajną pasje na blogowanie masz wygląd pasuje i prowadza fajny nastrój na blogu.

    Pozdrawiam http://itsmateusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne torciki ! A wygląd bloga bardzo mi sie podoba :)

    P.S. zapraszam do mnie na candy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ładne. Kurczę czemu ja tak nie umiem?
    Ja też za tydzień zaczynam ferie. Wystarczy śniegu aby na sankach pojeździć :)
    http://wez-olowek-i-narysuj-formule-1.blogspot.com/2014/01/nie-jestem-tu-po-to-aby-mnie-lubiano.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne :)
    Bardzo ładny wygląd :D Mój się tworzy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne torciki. :) Wygląda bloga również bardzo mi się podoba. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajne kolczyki. :D
    Sporo pracy przed Tobą. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny wygląd bloga, i kolczyki są boskie *-*
    najbardziej podobają mi się te z ziarenkiem kawy po prostu cud miód i orzeszki :D

    OdpowiedzUsuń

.

.