piątek, 28 czerwca 2013

Słodkościi^^

Siema!
Dzisiaj koniec roku, ja już po.. świadectwo z paskiem zawsze spoko ;3 a Wy jakie wyniki macie? :D
Obiecałam modelinę, więc będzie modelina.
A! Nie będzie mnie przez jakieś 2 tygodnie, wyjeżdżam do Niemiec, do cioci, więc postów na razie nie będzie.
Miłego oglądania!
Lód.. truskawkowy? :D

Muffinka

Wkrętki dla siostry^^

On jeszcze o tym nie wie, ale będzie naszyjnikiem :D


Bransoletka donutowa, z której jestem niesamowicie dumna^^

Tylko zapięcie jest troszkę kłopotliwe...


Zawieszka do telefonu

Ugryziony gorf

iii.. kanapka z nutellą :D
Jeżeli ktoś byłby zainteresowany kupnem czegokolwiek - proszę o kontakt: sylwionek11@interia.pl
Cena do uzgodnienia :)
O czym chcielibyście kolejnego posta? Będzie on dopiero, jak wrócę... może chcielibyście zobaczyć moją kolekcję związaną z Ewą Farną? Co o tym myślicie? :)
UDANYCH WAKACJI! ;*

2 komentarze:

  1. Gratuluje wygranej w moim candy [http://modelinka10024.blogspot.com/2013/05/candy.html] i proszę o jak najszybszą odpowiedź dot. nagrody :D

    OdpowiedzUsuń

.

.