sobota, 6 kwietnia 2013

Nocowanie ;D

Dzieńdoberek ;p
Wczoraj przyszła do mnie Ewelina (Blogasek) na noc. Nie spałyśmy tylko do północy, ale to przeze mnie, bo mi się chciało spać :D:D biłyśmy się o to, kto zgasi światło, lol xD
Wieczorem i dzisiaj rano lepiłyśmy z modeliny, ulepiłyśmy najpierw syrenki, a potem ja jakąś księżniczkę, Ewelina Princess Serenity. Fajowo było :))

A dzisiaj moi rodzice pojechali do Krakowa... jestem w domu z siostrą, która cały czas się uczy i babcią, która gotuje obiad :D

Wrzucę fotki, obiecuję, ale nie dziś, bo laptop nie odczytuje mi aparatu ;/ telefonu też ;/ nie wiem, co jest nie tak. Postaram się w poniedziałek lub jutro wrzucić. Możecie się spodziewać też jakiejś niespodzianki ;pp
Żeby nie było pusto i bez zdjęć, wstawiam fotki tutoriali na rzeczy z modeliny. ZNALEZIONE W INTERNECIE!
Na trampki, urzekły mnie ;3

Na plasterek kiwi.

Na owieczkę.

A niedługo dodam własny tutorial na kiwi i cytrynę metodą millefiori :)
Ostatnia fotka, bo jest genialna ;D
Tak, to jest z modeliny :D:D
Ok, spadam. Bye, bye! :*



7 komentarzy:

  1. jej *-* świetna notka czekam na więcej

    Miło by było gdyby również tobie się spodobało moje opowiadanie http://just-us-and-this-sick-world.blogspot.com/ liczę na twoją opinię która pomoże mi w dalszym tworzeniu :D

    Pozdrawiam nieznajoma i życzę wiele pomysłów na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te figurki *.* Też chcę takie trampeczki XD
    www.albuspotteri.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne tutoriale ;) Właśnie takiej owieczki szukałam *.*
    Poproszę więcej takich zdjęć..

    Obserwuję, liczę na rewanż.

    ♥ ♥ ♥
    Zapraszam na blog. O książkach.
    http://mildiebooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne ♥.♥
    Super blog :D
    see-you-now.blog.pl
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ słodziutkie te figurki z modeliny ^^ A to ostatnie to jak prawdziwe wygląda, aż mam ochotę to zjeść O.o
    Pozdrawiam, obserwuję i liczę na to samo ;>
    Zapraszam: konie-filmy-ksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz... aż chyba kupie sobie modeline i zrobie takie rzeczy <3

    margarett-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie super trampki *.* świetny blog

    iinvictuss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

.

.